Zero-belly foods: Τα τρόφιμα που βοηθούν να αποχαιρετήσεις το λίπος της κοιλιάς

Το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι τρώνε τα πάντα χωρίς να παχαίνουν, ενώ άλλοι αγκομαχούν για να χάσουν κιλά ή να συντηρηθούν στα ίδια κιλά, οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στο DNA..στο σκαρί που λέμε..Όμως σας έχω καλά νέα..όπως ακριβώς η κακή διατροφή µπορεί να ενεργοποιήσει τα γονίδια παχυσαρκίας, η καλή διατροφή µπορεί να τα εξουδετώσει!
Επίλεξε, λοιπόν, τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και µπορούν να αποτρέψουν την αύξηση βάρους, το σχηµατισµό κοιλιακού λίπους!

Ποιες είναι αυτές;

• Όσπρια: Φακές, φασόλια, ρεβίθια, φάβα
• Υγιεινοί υδατάνθρακες: Καστανό ρύζι, κινόα, βρώµη
• Πράσινο τσάι, φυλλώδη και ζωηρόχρωµα λαχανικά: Λαχανίδα, λάχανο, σπανάκι
• Κόκκινα φρούτα: Κόκκινα σταφύλια, βατόµουρα
• Αυγά και άλλες πρωτεΐνες:Σολωμός, τόνος, µπακαλιάρος, οστρακόδερµα, σαρδέλες, ψάρια του γλυκού νερού, κοτόπουλο, γαλοπούλα, τα άπαχα µέρη του κατσικιού και του µοσχαριού
• Κουρκούµη, µαύρη σοκολάτα

Βρες την πηγή του άρθρου εδώ

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s