Let’s have a smoothie!(part 1)

Στο post αυτό πρόκειται να σας δώσω κάποιες συνταγές για υγιείνα smoothies που μπορείτε να απολαύσετε ως δεκατιανό ή απογευματινό γεύμα! Η εκτέλεση των συνταγών είναι πανεύκολη αφού χρειάζεσαι μόνο ένα blender (ιδανικά ένα ειδικό για smoothies ή ένα μεγαλούτσικο απλό) στο οποίο ”χτυπάς” τα υλικά!

C-BLAST SMOOTHIE 

ΥΛΙΚΑ (για 2 μερίδες): 1 μεγάλο ροζ γκρέιπφρουτ σε κομμάτια, 1/2 κούπας φρέσκο ανανά σε κομμάτια, 1/2 κούπα φράουλες ή κόκκινα φρούτα( φρέσκα ή κατεψυγμένα) , 1/2 κούπας άπαχο/light γιαούρτι, 1/4 κούπας πάγο τριμμένο εφόσον έβαλες φρέσκα κόκκινα φρούτα/φράουλες

Θερμιδική αξία/μερίδα= 159 kcal

WATERMELLON BLISS SMOOTHIE

ΥΛΙΚΑ (για 2 μερίδες) : 2 κούπες καρπούζι σε κομμάτια και καθαρισμένο, 1 κούπα σταφύλια ή φράουλες, 1 κούπα άπαχο/light γιαούρτι, τριμμένο πάγο(όσο θέλουμε)

Θερμιδική αξία/μερίδα= 149 kcal

BANANA PEAR SMOOTHIE

ΥΛΙΚΑ (για 2 μερίδες): 2 ώριμα αχλάδια σε κομμάτια, 1 μπανάνα σε φέτες, 1 κούπα αγελαδινό γάλα light, τριμμένο πάγο(όσο θέλουμε), 1 κ.γ τριμμένο ginger( προαιρετικά), κανέλα για topping (προαιρετικά)

Θερμιδική αξία/μερίδα= 199kcal

CITRUS ENERGY-BOOSTING SMOOTHIE

ΥΛΙΚΑ (για 2 μερίδες): 1 πορτοκάλι, 1 λεμόνι, 2 καρότα, 1 ροδάκινο (όλα καθαρισμένα και σε κομμάτια), 4 φύλλα σπανάκι( προαιρετικά), 1 1/2 κούπα γάλα αμυγδάλου ή αγελαδινό light

Θερμιδική αξία/μερίδα= 143 kcal

BANANA & MANGO SMOOTHIE

ΥΛΙΚΑ (για 2 μερίδες): 1/2 ώριμο μάνγκο, 1 μπανάνα σε φέτες, 1/2 κούπας φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι, 1/2 κούπας άπαχο αγελαδινό γάλα, 1 κ.γ ζάχαρη, 2 γεμάτες κ.σ άπαχο/light γιαούρτι

Θερμιδική αξία/μερίδα= 150 kcal

Δες την πηγή του άρθρου με ένα κλικ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s